Ampliar
• Horaris >
• Llista Inscrits >
• Classificacions Cursa >
• Fotos (www.lhracing.net) >
• Web >
16-11-08
Camp. Catalunya d'Autocròs Masquefa

Després de l’ajornament “sine die” de la que hauria estat la desena i última prova de la temporada a Vidreres, la prova de Masquefa disputada aquest cap de setmana tancà el calendari i decidí els guanyadors finals del certamen, que han estat Marc Barcons a la DIIA i Turismes, Joan Salichs a la DII i Santi Montalbán en Car Cros, encara que cap d’ells aconseguí la victòria a Masquefa, on es van imposar Marc Batlle, Jesús Molas i Vicenç de la Torre, tots ells sots campions de la seva divisió. Vint-i-sis equips van ser presents a la prova de l’escuderia Gas a Fons.

El ja campió de la divisió DIIA fins 1600 c.c., Marc Barcons, arribà a Masquefa amb intencions de rematar el campionat de Turismes. Marc marcà la millor marca en entrenaments i La Torre i Soldevila, involucrats en la lluita pel sots campionat, els següents temps. El pilot garrotxí es mostrà superior en les dues classificatòries amb el seu Citroën Saxo, mentre que en la primera mànega el Peugeot 206 de David Boltà va ser superior a La Torre i Cabeza, tots dos amb Peugeot 205. El canvi del Saxo de Soldevila va trencar i no va poder lluitar pel sots campionat amb La Torre, que en la segona cursa va quedar a prop del guanyador. La final l’encapçalava Barcons, però abans de finalitzar la primera de les deu voltes trencà un palier del Citroën i donà la cursa per perduda, tot i que seguí rodant lentament; prengué el relleu al capdavant Vicenç La Torre, que aguantà les embranzides de Boltà i Cabeza, molt animats per aconseguir un podi davant del seu públic. Entrant a l’última volta Cabeza va fer una virolla, perdent la posició en favor de Cano (Peugeot 206), però en pocs metres tornà a atrapar-lo i entrà tercer, per darrera de Boltà i La Torre.

Entre els Turismes de 2000 c.c. s’enfrontaren pel títol Molas i Salichs. A les classificatòries el Seat Ibiza de Molas començava bé, era primer en les dues mànegues contra un segon lloc de Salichs; Serra, també amb un Seat Ibiza, era el tercer en discòrdia. Oliver (Seat Ibiza) i Costa (Opel Corsa) tingueren problemes mecànics i no disputaren la final. Aquesta fou dominada a plaer per Molas, que aconseguí així un altre ple, encara que no compensat amb el títol, que es queda en mans de Salichs després de finalitzar tercer. El segon lloc va ser per a Josep Serra, que aquest cop va adaptar-se més al seu potent Seat Ibiza i aconseguí el seu millor resultat. Parra (Opel Corsa) va abandonar a poc de la meta.

En Car Cros els tres implicats al campionat, Jordi Puigvert, Marc Batlle i Santi Montalbán, començaren dominant els entrenaments. En les classificatòries era Batlle (Xtrm) qui responia amb victòries, encara que en una fou penalitzat, a l’igual que Puigvert (Demon), i era Montalbán (Demon) qui s’enduia els punts. Els Speed Car Xtrm d’Albert Montalbán i Josep Vich eren els millors entre la resta de pilots. Marc Batlle volia aconseguir la victòria i aquest cop li tocava; els tres millors intentaren aconseguir la millor posició a la final, però Puigvert en va sortir mal parat, ja que un toc amb Santi el va deixar sense opcions. Santi no va pressionar a Marc i així els dos primers aconseguiren els resultats pertinents, juntament amb el germà petit dels Montalbán, que va acabar just per darrera de Santi. Una penalització de López i el seu Semog donaren el quart lloc a Vich.

2008©offroad.cat