•Classificacions >
•Fotos >
•Web Oficial >
02-12-07
Un any més la cursa de 4 Hores de Resistència organitzada per l'Escuderia Lleida es va caracteritzar per la duresa de la prova, que quedà palesa amb els abandonaments de molts dels equips participants. Els que partiren amb més bona nota pels temps marcats als entrenaments foren els germans Cànovas amb Segalàs (Opel Astra), la família Gené (Opel Kadett), el Polo de Vergé i Puiggròs i el Clio de González-Pera, que tancaven les dues primeres files de sortida; a la tercera hi havia Vinyes-Caminal-Busquets amb un Peugeot 106 i el Peugeot 206 de Bibiloni Mari, essent les següents places per a Serrat i Jiménez amb un Peugeot 106, i el Seat Ibiza de Carreras i Munné, precisament aquest va protagonitzar la bolcada de la tarda.
Els locals Cànovas-Segalàs (Opel Astra) van estar liderant la cursa durant gairebé tres hores, fins que el canvi del seu vehicle va cedir. Destacà també la cursa protagonitzada pels Gené (Opel Kadett), truncada per una aparatosa bolcada, i els abandonaments per avaries de motor del Polo de Vergé- Puiggròs i el Clio de González-Pera, tots ells en les posicions davanteres.

La primera part de la prova l'encapçalaren Cànovas, Prims (Opel Corsa), Carreras, Serrat i Vinyes (Peugeot 106), Costa (Opel Corsa), Guillamet (Seat Ibiza), Bibiloni, Gené, Gutiérrez i Amalia Vinyes (Seat ibiza). Al final de la segona hora les posicions entre els equips amb més possibilitats i els de menys van distanciar-se, les sis voltes de diferència dels deu primers era el tall. Els dos primers eren els mateixos que en la primera hora, i Serrat i Jiménez havien pujat al tercer lloc seguits de Costa-Belmonte, Gutierrez-Codinach, i de Carreras-Munné, tots a quatre voltes dels líders.

La remuntada de Vinyes-Busquets-Caminal va quedar truncada per una avaria a les dues hores i poc. Abans també abandonà la quarta plaça l'Ibiza de Gutiérrez-Codinach. I quasi al final també eren els líders qui havien de retirar-se, tant Cànovas com Prims. La darrera i decisiva hora era encapçalada pel Seat Ibiza de Carreras-Munné, pressionats a pocs segons per Costa i Belmonte (Opel Corsa). Els campions d'autocròs, Barcons i Brutau, eren desens. La resta de pilots que estaven en els deu primers llocs en l'anterior hora lluitaven en posicions similars per aguantar la mecànica i superar algun entrebanc dels rivals que queien.

Ja en els darrers compassos era Belmonte amb l'Opel de Costa qui encapçalava la cursa, fins que unes parades obligatòries van fer-li abandonar la posició, acabant sisè. A Munné se li trencà un palier a set voltes del final. De la setena posició Brutau i Barcons van caure a la dotzena per abandonament. La victòria va ser per al guanyador dels anys 2001 i 2002 Joan Serrat, juntament amb Manel Jiménez. El segon lloc va ser per al Citroën Saxo de Jordi Puigvert, Joan Llopart i Joel Guerrero, en els últims minuts Joel encara va poder esgarrapar una posició a l'equip revelació de la jornada, els balears, Biel Bibiloni i Toni Mari (Citroën Saxo), que pogueren pujar al podi a costa dels gironins Josep Masllorens i Angel Martínez, i de l'andorrana Amàlia Vinyes, encara que per ells fou el primer lloc de la classe 2000 amb un Seat Ibiza InterCar.