• Llista d'Inscrits >
• Classificacions >
• Fotos >
• Web Oficial >
17-06-07

Les instal·lacions del “Sagrat Cor” de què disposa l’Escuderia C.A.V.A. d’Alguaire, a prop de Lleida van acollir la cinquena cursa del Campionat de Catalunya. Uns seixanta equips prengueren part en la prova, on les victòries van anar a parar a mans de Marc Barcons, Josep Brutau i Jordi Puigvert.

En Turismes DII 1600 l’olotí Marc Barcons amb el seu Citroën fou amo i senyor de totes les curses en què va participar. Als entrenaments va estar davant de Joel Guerrero (Peugeot 205 R), Joan Soldevila (Citroën Saxo) i Jordi Boltà (Peugeot 205 GTI). Les tandes preparatòries, a part de dues per al primer, foren per a Boltà i Soldevila, ells tres encapçalaren la graella de sortida de la final en què el més ràpid fou el Saxo de Barcons, obtenint els punts necessaris per no despenjar-se de Boltà, líder destacat del campionat. Aquest últim va haver de remuntar posicions per poder aconseguir un lloc al tercer calaix de podi, al que també hi va accedir per mèrits propis el jove Joel Guerrero, que també s’està convertint en un dels més competitius de la categoria. Molt compactats arribaren Vilamitjana (Peugeot 205) i Soldevila, De la Torre (Peugeot 205 GTI) i Crespí (Honda), i David Boltà (205 GTI).

Als entrenaments de 2000 c.c. dominaren Josep Brutau (Opel Corsa), Àngel Capellera (Seat Ibiza) i Moisés González (Renault Clio). Les mànegues se les repartiren els dos primers, Joan Salichs (Seat Ibiza) i Héctor Mora (Opel Astra). Àngel Capellera encapçalà la cursa final, amb una lluita molt aferrissada entre Brutau, González i Salichs en les posicions davanteres. Tot i que González va saber avançar a Brutau i unes voltes després a Capellera, el lideratge li durà poc, retirant-se amb problemes mecànics. Mentrestant es situà al capdavant de nou Brutau, en detriment de Capellera, molt presasionat en les últimes voltes per Salichs; aquest foren els primers classificats.

En Car Cròs les lluites són més fermes que mai. A la rivalitat entre Jordi Casas (Demon Car), Marc Batlle (Xtrm) i Ernest Planas (Semog), ara s’hi afegeix Puigvert (Demon) que en una de les seves intervencions modèliques deixà bocabadats els més incrèduls. Casas va guanyar dues de les mànegues, mentre que Jordi Puigvert, Planas, Albert Montalbán (Xtrm) i Joan Torrabadella (Semog) varen aconseguir les restants. L’única final B era per a Santi Montalbán amb Demon Car, a l’igual que els restants classificats, Jaume Casas i Jordi Llamas. Planas fou el més ràpid en l’arrencada per davant de Puigvert, Casas, i Torrabadella, però les posicions van fer un tomb en diverses ocasions, i els problemes de Casas el deixaren sense opcions. El primer lloc va ser un estira i arronsa per part de Planas i Puigvert, i la victòria final fou per a Jordi. Per la tercera posició lluitaren Torrabadella i Liébanes (Xtrm) essent finalment Liébanes segon, per poca diferència.